Известие

Collapse
No announcement yet.

Слаби фарове на 159 !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
    Сивите!
    А "сивите" са с 4,2 или с 5,2 стартов ток? (вероятно 4,2)


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #77
      4,2-поне така пише!
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
        4,2-поне така пише!
        Пробвай това с директния + от акумулатора. Не виждам, какво друго може да е освен недостиг на енергия в момента на паленето на крушката.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Пробвай това с директния + от акумулатора. Не виждам, какво друго може да е освен недостиг на енергия в момента на паленето на крушката.
          И ако е от това може ли да се измисли някъкво решение?
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
            И ако е от това може ли да се измисли някъкво решение?
            Може. Например да се пуснат дублиращи проводници до релето за да се увеличи общото им сечение.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #81
              Днес ще слагам лед на късите и ще пиша резултата какъв е/
              alfa 159 1,8 mpi/lpg

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Може. Например да се пуснат дублиращи проводници до релето за да се увеличи общото им сечение.
                Сега реших да разменя буксите на баластите-захранването на тези за дългите ще го взема от крушките на късите!
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • #83
                  Проблемът е решен още с появата на Москвич-412.
                  Захранване от акумулатора, стартера или динамото, релета и директно на крушката, баласта или каквото е там.
                  Релетата по-близо до фаровете, както и колкото е възможно по-къси проводници.
                  Мерейки напрежението на динамото, взимайте маса както от него, така и от купето. Ако има разлика повече от 0.1 волт, то има проблем и в масата.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #84
                    Какво се оказа след пробата-това което бях намислил не стана, тъй като когато взех от захранването на късите се оказа, че не мога да пусна дългите от лостчето.После пробвах обратния вариант-със захранването на дългите пусках късите от лостчето, и се оказа, че няма проблем със запалването по този начин!!!Значи най вероятно при рязането и запояването съм прецакал кабелите на крушките!
                    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                    Comment


                    • #85
                      Малко ъпдейт на темата.Сложих лед крушки на късите,оказа се,че не стават заради телчетата за фиксиране на крушката и невъзможноста да се сложат капаците отзад.Махнах ги и сложих ксенон 55вт,сега е ден отпред,не набиват грешки и дълги въобще не ползвам.Смених халогените с чисто нови и сложих лед габарити от най-силните,които намерих и картинката вече е пълна.
                      alfa 159 1,8 mpi/lpg

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                        Какво се оказа след пробата-това което бях намислил не стана, тъй като когато взех от захранването на късите се оказа, че не мога да пусна дългите от лостчето.После пробвах обратния вариант-със захранването на дългите пусках късите от лостчето, и се оказа, че няма проблем със запалването по този начин!!!Значи най вероятно при рязането и запояването съм прецакал кабелите на крушките!
                        Преди малко смених крушите с други, без да режа нищо, и всичко вече е наред.Пробвах 20-30 пъти , и нямаше нито едно проблемно запалване.Явно проблемът е бил от запоените и наблъскани един в друг кабели.
                        Снимал съм как бяха преди и как са направени сега!
                        Attached Files
                        Last edited by stu; d.m.y г., 14:09.
                        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                        Comment

                        Working...
                        X